Goed nieuws! Onze zendingen zijn eindelijk binnen en ik ben deze week druk bezig met het verzenden van zoveel mogelijk bestellingen. Er gaan flink wat orders de deur uit en de Kill Team boxen staan al klaar (yes, je kunt ze zaterdag ophalen als je wilt!).
Helaas is er wel iets misgegaan met één van de leveringen. Door een menselijke fout is een zending teruggestuurd naar Games Workshop. Gelukkig kon ik dit financieel opvangen (iets waar ik eerlijk gezegd blij om ben na al die tijd) en heb ik direct actie ondernomen door de betreffende zending opnieuw te bestellen. Hierdoor hoef ik niet wekenlang te wachten totdat deze weer verwerkt is in Engeland. Dit heeft wel flink wat impact op mijn reserves, maar ik ben vooral opgelucht dat ik eindelijk zo'n klap kan opvangen en kan handelen.
Deze week zullen veel pakketten alsnog gewoon vertrekken en zodra de vervangende zending binnenkomt, ga ik ook daarmee direct aan de slag. Games Workshop heeft net bevestigd dat zij deze vervanging op dit moment al klaarmaken en met spoed verzenden.
Door deze situatie kan de informatie in de bot momenteel wat minder betrouwbaar zijn, omdat ik op dit moment niet precies weet wat wel of niet binnen is. Vergeef het me dus even als een datum in de bot niet klopt; ik ben momenteel aan het uitzoeken hoe ik dit het beste in het systeem kan verwerken. Het kan zelfs gebeuren dat sommige artikelen tijdelijk toch niet op voorraad blijken te zijn, dus ik zal moeten zien hoe ik dit oplos.
Alvast bedankt voor jullie begrip!
Ps. Vandaag ben ik even weg, ik moet nog langs de apotheek voordat ze dichtgaan. Dus het is het beste om vandaag niet langs te komen.