Het magazijnproces loopt de laatste tijd niet zo soepel, hè? Ik weet dat jullie het gemerkt hebben. De inkomende zendingen worden niet snel genoeg verwerkt en dat zorgt voor de nodige problemen. Niet alleen is dat frustrerend voor jullie, maar het bezorgt mij ook behoorlijk wat stress.
We waren net aan het opbouwen en kregen weer wat momentum en vertrouwen, en toen kwamen we deze tegenslagen tegen. Ik snap dat het frustrerend is en dat het niet het beeld is dat ik voor ogen had.
Op dit moment ligt er voor ongeveer €20.000 aan voorraad die nog gescand moet worden. Daardoor zijn producten niet op tijd beschikbaar voor verkoop, lopen bestellingen vertraging op en vinden er zelfs refunds plaats. En alsof dat nog niet genoeg is, blijven sommige producten onnodig lang in de 'probleemkast' liggen, omdat ze niet meteen gescand kunnen worden. Ook al heb ik al oplossingen aangedragen.
Ik wil jullie verzekeren dat ik hier deze week intensief mee bezig ben geweest. Er zijn harde woorden gevallen en stevige gesprekken gevoerd. Om jullie meer inzicht te geven in de situatie, zal ik in de Discord een recente e-mail delen waarin dit onderwerp wordt besproken. Transparantie is belangrijk voor mij en ik wil dat jullie weten dat ik dit serieus aanpak.
Ik begrijp dat dit na de afgelopen maanden een teleurstelling is en misschien voor jullie een negatieve nasmaak heeft. Dat is absoluut niet wat ik wil, vooral nu ik langzaam jullie vertrouwen aan het terugwinnen was. Dit raakt mij zowel financieel als emotioneel en ik voel dezelfde frustratie als jullie.
Helaas kan ik op korte termijn de situatie niet volledig oplossen, ik ben momenteel gebonden aan hen. Maar ik heb besloten om vanaf volgend jaar met een nieuwe logistieke partner te gaan werken. Ik ben al bezig met offertes op te vragen en heb een partij gevonden die belooft om leveringen op dezelfde werkdag nog voor 11:00 te verwerken. Dit geeft mij hoop dat we volgend jaar een enorme stap vooruit kunnen zetten.
Ik wil jullie bedanken voor jullie geduld en vertrouwen in deze uitdagende periode. Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.